„A Microsoft Dynamics egy robusztus és megbízható dinamikus gerincet jelent számunkra, amely az üzleti tevékenységünkkel együtt növekszik. Egyre több megrendelést kezelünk havonta akár 400 kibocsátott számlával, ami 15 százalékos növekedést jelent új ügyfelek hozzáadása nélkül..."

Töltse le rövid kiadványunkat!

Most megtudhatja, miért nem jó kimaradni a digitalizációból.

B. J. Mahendran

Pénzügyi vezető,
Spectra Innovations

Töltse le kiadványunkat most!

Ne maradjon ki belőle, mert már sokan letöltötték!

Felmérések azt igazolták, hogy a teljes digitalizáció mellett döntő cégek 57%-a

versenyelőnyt vár a kimaradókkal szemben.

Mielőtt megadom az adataimat elolvasom az Adatkezelési  Szabályzatot,

Miről olvashat a kiadványban?

a digitalizáció mellett

ÉRVEK

a digitalizált ügyfélkezelési rendszerrel

EREDMÉNYEK

a digitalizált megoldásoktól

ELVÁRÁSOK

A rövid kiadványt a piaci trendek és felmérések alapján készítettük a digitalizáció szerepéről

a kis- és közép vállalkozások ügyfélkezelésben.

Ügyfelünk, a WILO szerviz

profitcenter vezetője mondta

A szerviz profitcenter vezetőjének értékelése szerint a MobileNAV kezelőfelülete jól áttekinthető, a tableteken beírt adatok nagyon gyorsan megjelennek az MS Dynamics rendszerében is, a szerviz-technikusok kedvelik, mert sokkal egyszerűbben kezelhető, mint a kézírással, indigóval kitöltött munkalapok.

PRUNK ERIKA SZERVIZ PROFITCENTER VEZETŐ

„Egy szivattyúhiba javításánál nagyon sokat számít a gyorsaság. A MobileNAV segítségével jelentősen lerövidült a Wilo reakcióideje: kapok egy webes hibabejelentést, vagy egy telefonhívást, ezután jelzem az ügyfélhez legközelebb eső szervizpartner vezetőjének, hogy nyissa meg a tabletjére kiküldöttmegbízást. Ő pedig frissíti a képernyőt, utána már minden fontos információt lát: hol, milyen meghibásodás történt – ha az ügyfél küldött fotót a webes  felületen, akkor azt is megnézheti, majd a kijelölt technikus azonnal felhívhatja a megrendelőt, és máris egyeztetheti az időpontot. Amikor pedig lezárja a munkalapot, elkészíti a fotókat, mi is mindent látunk a központban."

IRODA A FELHŐBEN?

A Microsoft Dynamics 365 Business Central, előző nevén NAV / NAVISION elsősorban kis- és középvállalatok számára fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer előfizetéses, felhő alapú hozzáféréssel.


Gazdag funkcionalitása és egyszerű használhatósága világszerte számos vállalat működését támogatja a legkülönbözőbb ágazatokban. Átfogó funkcionalitása megkönnyíti a rendszer testreszabhatóságát és integrációját akár független szoftvergyártók megoldásaival, más üzleti alkalmazásokkal, illetve a már ismert Microsoft technológiákkal.

MIRE VÁR MÉG?

Töltse le kiadványunkat és döntsön a digitalizáció mellett!

MultiSoft Kft. © 2019  Minden jog fenntartva.