MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
Teljeskörű vállalatirányítási rendszer a felhőben
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
A felhőben telepített ERP kezdeti költségei számottevően alacsonyabbak
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
A megoldás folyamatosan frissül és bővül a felhasználók visszajelzései alapján
previous arrow
next arrow
Slider
Dynamics 365 Business Central
A Microsoft Dynamics 365 Business Central, előző nevén NAV / NAVISION elsősorban kis- és középvállalatok számára fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer.

Gazdag funkcionalitása és egyszerű használhatósága világszerte számos vállalat működését támogatja a legkülönbözőbb ágazatokban. Átfogó funkcionalitása megkönnyíti a rendszer testreszabhatóságát és integrációját akár független szoftvergyártók megoldásaival, más üzleti alkalmazásokkal, illetve a már ismert Microsoft technológiákkal.

Slider

Business Central alap funkcionalitása
Slider

Pénzügy

Beszerzés

Eladás-Marketing

Slider

Raktárkezelés

Projektek

Termelés-
irányítás

Slider

Erőforrás-
tervezés

Emberi erőforrások

Szerviz-
kezelés

Slider

és még számos, akár Microsoft AI technológiával támogatott funkcióval bővíthető, mint pl. a Power BI, üzleti intelligencia.

Slider
7 érv a Microsoft Dynamics 365 Business Central mellett

1. Nemzetközi rendszer – amely számos nyelven elérhető;
2. Modulokból épül fel – ami lehetővé teszi, hogy több lépésben vezessék be a rendszert;
3. Testreszabható – ennek köszönhetően a speciális folyamatok is leképezhetőek;
4. Iparági kiegészítők - számos már meglévő megoldás létezik a rendszerhez;
5. Integrálható – ezzel lehetőség van külső szoftverekkel való kapcsolódásra;
6. Mobil eszközökön elérhető (MobileNAV) – így az irodán kívül dolgozó kollégák is könnyen elvégezhetik munkájukat a rendszerben;
7. Felhőből is elérhető a testreszabott rendszer – ezáltal a döntés az Ön kezében van, hogy a telepített formában, vagy a felhőben használná.

Slider

Vállalatirányítási rendszer a felhőben vagy a saját szerveren a vállalatánál?

Napjainkban fontos kérdéssé vált, hogy a vállalatirányítási (ERP) rendszer saját szerveren fusson vagy a felhőből szolgáltassa az információkat? Számos érv szól a felhős üzemeltetés mellett, mégis sokan tartanak attól, hogy a felhőbe költöztessék a vállalati információs rendszerük működtetését. Mégis miért érdemes a felhős megoldást választani? Nézze meg videónkat!

Slider
Play
Slider

Felhő alapú és a telepített ERP közötti különbség

A felhő alapú megoldás esetében a vállalatirányítási rendszert szolgáltatásként veheti igénybe. Mind az ERP rendszert, az ehhez tartozó adatbázisokat és a kapcsolódó adatokat az interneten keresztül érheti el.

A telepített, más néven On-premise megoldás esetében, pedig a cég saját hardverein és szerverein van telepítve az ERP rendszer, amit a felhasználó informatikai csapatának kell menedzselnie.

Slider
Miért érdemes a felhő alapú megoldást választani?

1. Felmerülő költségek – A felhőben telepített ERP kezdeti költségei számottevően alacsonyabbak, mivel nincs szükség hardver beszerzésre és a licencek megvásárlására. A kezdeti nagy beruházás helyett jól tervezhető, havi költségekkel veheti igénybe az ERP megoldást, ami tartalmazza mindkét elem (licence és hardverek igénybevétele) költségeit is. A szállító feladata a rendszer konfigurálása, és optimális szintre történő beállítása. A felszabaduló IT erőforrások lehetővé teszik, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a működés fejlesztése, és új stratégiák kialakítása.
2. Skálázhatóság – A felhőben telepített rendszer kapacitása könnyen bővíthető akár ideiglenesen is. A megnövekedett teljesítmény igény esetén szintén jól használható pl. hónap végén számvitel zárás miatt, a szükséges időtartamra.
3. Hozzáférhetőség – ERP a felhőben azt jelenti, hogy az adatok „bárhol, bármikor” elérhetőek, ezzel teljes rugalmasságot és mobilitást nyújtva a felhasználók számára. A rendszer teljes funkcionalitása akár mobil eszközökről is elérhető.
4. Frissítések - A megoldást a gyártó folyamatosan korszerűsíti, bővíti és a felhasználók visszajelzései alapján optimalizálja.
5. Biztonság – A Microsoft Azure felhő szolgáltatása szigorú biztonsági feltételeknek felel meg.
6. Rendelkezésre állás – A Microsoft 99,9% rendelkezésre állást vállal. Ez alkalmazás szinten azt jelenti, hogy a rendszer a felhasználók számára nem csak szerver szinten elérhető, hanem működőképes, minden tranzakció rögzíthető benne. A szerver szintű rendelkezésre állás nem garantálja, hogy a rendszer elérhető, csak azt, hogy a szerver megfelelően működik. Ez jelentős különbséget jelent a szolgáltatás szintben.

Slider
Slider