Dynamics 365 Business Central_DEVICES
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
Teljeskörű vállalatirányítási rendszer a felhőben
Dynamics 365 Business Central_DEVICES
Dynamics 365 Business Central_OLCSÓBB
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
A felhőben telepített ERP kezdeti költségei számottevően alacsonyabbak
Dynamics 365 Business Central_OLCSÓBB
Dynamics 365 Business Central_FRISS
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
A megoldás folyamatosan frissül és bővül a felhasználók visszajelzései alapján
Dynamics 365 Business Central_FRISS
previous arrow
next arrow

A Microsoft Dynamics 365 Business Central, előző nevén NAV / NAVISION elsősorban kis- és középvállalatok számára fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer.

Gazdag funkcionalitása és egyszerű használhatósága világszerte számos vállalat működését támogatja a legkülönbözőbb ágazatokban. Átfogó funkcionalitása megkönnyíti a rendszer testreszabhatóságát és integrációját akár független szoftvergyártók megoldásaival, más üzleti alkalmazásokkal, illetve a már ismert Microsoft technológiákkal.

Business Central alap funkcionalitása

pénzügy

Pénzügy

Eladás-marketing

Beszerzés

Beszerzés

Raktárkezelés

Termelésirányítás

Projektek

Erőforrás tervezés

szerviz

Szervízkezelés

Emberi erőforrások

Emberi erőforrások

és még számos, akár Microsoft AI technológiával támogatott funkcióval bővíthető, mint pl. a Power BI, üzleti intelligencia.

1.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
1. / Nemzetközi rendszer
Amely számos nyelven elérhető, így magyar lokalizációval, magyar kiegészítőkkel.
2.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
2. / Modulokból épül fel
Ami lehetővé teszi, hogy több lépésben vezessék be a rendszert
3.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
3. / Testreszabható
Ennek köszönhetően a speciális folyamatok is leképezhetőek.
4
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
4. / Iparági kiegészítők
Számos iparág-specifikus megoldás és kiegészítő áll rendelkezésre a rendszerhez.
5.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
5. / Integrálható
Ezzel lehetőség van külső szoftverekkel való kapcsolódásra.
6.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
6. / Mobil eszközökön elérhető
Így az irodán kívül dolgozó kollégák is könnyen elvégezhetik munkájukat a rendszerben.
7.
7 ÉRV A BUSINESS CENTRAL MELLETT
7 / Felhő szolgáltatásból is elérhető
Ezáltal a döntés az Ön kezében van, hogy a cég saját tárolóin telepített formában, vagy SaaS formában kívánja igénybe venni.
previous arrow
next arrow
1.
1.
2.
2.
3.
3.
4
4
5.
5.
6.
6.
7.
7.
previous arrow
next arrow

Vállalatirányítási rendszer a felhőben vagy a saját szerveren a vállalatánál?

Napjainkban fontos kérdéssé vált, hogy a vállalatirányítási (ERP) rendszer saját szerveren fusson vagy a felhőből szolgáltassa az információkat? Számos érv szól a felhős üzemeltetés mellett, mégis sokan tartanak attól, hogy a felhőbe költöztessék a vállalati információs rendszerük működtetését. Mégis miért érdemes a felhős megoldást választani? Nézze meg videónkat!

Felhő alapú és a telepített ERP közötti különbség

A felhő alapú megoldás esetében a vállalatirányítási rendszert szolgáltatásként veheti igénybe. Mind az ERP rendszert, az ehhez tartozó adatbázisokat és a kapcsolódó adatokat az interneten keresztül érheti el.

A telepített, más néven On-premise megoldás esetében, pedig a cég saját hardverein és szerverein van telepítve az ERP rendszer, amit a felhasználó informatikai csapatának kell menedzselnie.

Miért érdemes?
Miért érdemes a felhő alapú megoldást választani?

1. Felmerülő költségek – A felhőben telepített ERP kezdeti költségei számottevően alacsonyabbak, mivel nincs szükség hardver beszerzésre és a licencek megvásárlására. A kezdeti nagy beruházás helyett jól tervezhető, havi költségekkel veheti igénybe az ERP megoldást, ami tartalmazza mindkét elem (licence és hardverek igénybevétele) költségeit is. A szállító feladata a rendszer konfigurálása, és optimális szintre történő beállítása. A felszabaduló IT erőforrások lehetővé teszik, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a működés fejlesztése, és új stratégiák kialakítása.
2. Skálázhatóság – A felhőben telepített rendszer kapacitása könnyen bővíthető akár ideiglenesen is. A megnövekedett teljesítmény igény esetén szintén jól használható pl. hónap végén számvitel zárás miatt, a szükséges időtartamra.
3. Hozzáférhetőség – ERP a felhőben azt jelenti, hogy az adatok „bárhol, bármikor” elérhetőek, ezzel teljes rugalmasságot és mobilitást nyújtva a felhasználók számára. A rendszer teljes funkcionalitása akár mobil eszközökről is elérhető.
4. Frissítések - A megoldást a gyártó folyamatosan korszerűsíti, bővíti és a felhasználók visszajelzései alapján optimalizálja.
5. Biztonság – A Microsoft Azure felhő szolgáltatása szigorú biztonsági feltételeknek felel meg.
6. Rendelkezésre állás – A Microsoft 99,9% rendelkezésre állást vállal. Ez alkalmazás szinten azt jelenti, hogy a rendszer a felhasználók számára nem csak szerver szinten elérhető, hanem működőképes, minden tranzakció rögzíthető benne. A szerver szintű rendelkezésre állás nem garantálja, hogy a rendszer elérhető, csak azt, hogy a szerver megfelelően működik. Ez jelentős különbséget jelent a szolgáltatás szintben.