MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Hatékony értékesítés és marketing egy modern ügyfélkezelő rendszerrel
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Stratégia döntések előkészítése, marketing kampányok dinamikus lebonyolítása
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Bárhonnan és bármikor elérheti projektjeinek, partnereinek adatait
previous arrow
next arrow
Slider
Dynamics 365 Business Central
A Microsoft Dynamics 365 Sales / CRM nélkülözhetetlen üzleti megoldást nyújt az elfoglalt szakembereknek az ügyfelek megnyeréséhez és a hatékonyság megőrzéséhez az irodában és menet közben egyaránt.

A Dynamics 365 Sales / CRM a legjobb eszközöket biztosítja az értékesítőknek, ügynököknek és felügyelőknek az adataik kezeléséhez, valamint a rekordok és állapotok mind online, mind offline frissítéséhez. A zökkenőmentes telepítési folyamat során csak egyszer kell konfigurálni az alkalmazást, azután bárhová telepíthető – mobilra, asztali számítógépre vagy akár tabletre is.

Slider
A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb üzletének növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez.

Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét! Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.


A Dynamics 365 közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.

Slider

Növelje vállalakozása nyereségét!

A beépített elemzőrendszerek használatával növelheti árbevételét, miközben a kiadásokat is kontrollálhatja.

Csökkentse az adminisztrációs terheket!

Maximalizálja az értékesítési csapat hatékonyságát az adminisztrációs terhek csökkentésével, hogy valóban csak a prioritásokkal foglalkozhassanak.

Tegye hatékonyabbá a munkavégzést!

A hatékony munkaszervezésének, elemzéseknek köszönhetően hamarabb köthet meg új üzleteket az érdeklődőkkel.

Nézze meg CRM csomagjainkat!

A Dynamics 365 segíti a sikeres értékesítési folyamatokat és az ügyfélkezelést, könnyen kezelhető felületével csökkenti az adminisztráció okozta kihívásokat. Mobilos elérhetőségével bármikor és bármilyen helyzetben hozzáférhet a kívánt információkhoz, kimutatásokhoz, sőt menedzselni is tudja projektjeit. A rendszerhez számtalan külső alkalmazás kapcsolható, ami megkönnyíti a rugalmas munkavégzést, vagy többlet funkciókkal látja el a rendszert. Hogy kik és hányan kezelik a teljes rendszert, vagy bizonyos alkalamazásokhoz kik férnek hozzá, az nagyban befolyásolja a felmerülő költségeket.

A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alklamzásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.


A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni. * Az opcionális Bevezetési csomag (tanácsadás, testreszabás, oktatás) igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot!

Slider
Starter
havidíj
13.900 Ft
3 felhasználó
1 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 13.900 Ft
Team Member: 2.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Standard
havidíj
34.900 Ft
5 felhasználó
3 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 12.900 Ft
Team Member: 2.490 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Enterprise
havidíj
99.900 Ft
14 felhasználó
9 Full User
5 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 10.900 Ft
Team Member: 1.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Miben segíti Önt a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása?

Hatékony értékesítés


Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.

Teljes körű gondoskodás


A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.

Hatékonyabb piacszerzés


A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.

Közösségi lehetőségek mindenkinek


A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.

Slider
Slider