MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Hatékony értékesítés és marketing egy modern ügyfélkezelő rendszerrel
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Stratégia döntések előkészítése, marketing kampányok dinamikus lebonyolítása
MultiSoft - Sikerre programozva
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM
Bárhonnan és bármikor elérheti projektjeinek, partnereinek adatait
previous arrow
next arrow
Slider
Dynamics 365 Business Central
A Microsoft Dynamics 365 Sales / CRM nélkülözhetetlen üzleti megoldást nyújt az elfoglalt szakembereknek az ügyfelek megnyeréséhez és a hatékonyság megőrzéséhez az irodában és menet közben egyaránt.

A Dynamics 365 Sales / CRM a legjobb eszközöket biztosítja az értékesítőknek, ügynököknek és felügyelőknek az adataik kezeléséhez, valamint a rekordok és állapotok mind online, mind offline frissítéséhez. A zökkenőmentes telepítési folyamat során csak egyszer kell konfigurálni az alkalmazást, azután bárhová telepíthető – mobilra, asztali számítógépre vagy akár tabletre is.

Slider
A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb üzletének növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez.

Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét! Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.


A Dynamics 365 közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.

Slider

Növelje vállalakozása nyereségét!

A beépített elemzőrendszerek használatával növelheti árbevételét, miközben a kiadásokat is kontrollálhatja.

Csökkentse az adminisztrációs terheket!

Maximalizálja az értékesítési csapat hatékonyságát az adminisztrációs terhek csökkentésével, hogy valóban csak a prioritásokkal foglalkozhassanak.

Tegye hatékonyabbá a munkavégzést!

A hatékony munkaszervezésének, elemzéseknek köszönhetően hamarabb köthet meg új üzleteket az érdeklődőkkel.

A 'Digitális átalakulás az értékesítésben' című kiadványunkból megtudhatja miért nem érdemes kimaradni a digitalizációból.
Slider

Nézze meg CRM csomagjainkat!

A Dynamics 365 segíti a sikeres értékesítési folyamatokat és az ügyfélkezelést, könnyen kezelhető felületével csökkenti az adminisztráció okozta kihívásokat. Mobilos elérhetőségével bármikor és bármilyen helyzetben hozzáférhet a kívánt információkhoz, kimutatásokhoz, sőt menedzselni is tudja projektjeit. A rendszerhez számtalan külső alkalmazás kapcsolható, ami megkönnyíti a rugalmas munkavégzést, vagy többlet funkciókkal látja el a rendszert. Hogy kik és hányan kezelik a teljes rendszert, vagy bizonyos alkalmazásokhoz kik férnek hozzá, az nagyban befolyásolja a felmerülő költségeket.

A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmzásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.


A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni. * Az opcionális Bevezetési csomag (tanácsadás, testreszabás, oktatás) igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot!

Slider
Starter
havidíj
13.900 Ft
3 felhasználó
1 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 13.900 Ft
Team Member: 2.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Standard
havidíj
34.900 Ft
5 felhasználó
3 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 12.900 Ft
Team Member: 2.490 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Enterprise
havidíj
99.900 Ft
14 felhasználó
9 Full User
5 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 10.900 Ft
Team Member: 1.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Miben segíti Önt a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása?

Hatékony értékesítés


Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.

Teljes körű gondoskodás


A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.

Hatékonyabb piacszerzés


A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.

Közösségi lehetőségek mindenkinek


A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.

Slider
Slider
Olvassa havonta megjelenő tanulmányainkat! Iratkozzon fel hírlevlünkre!

Fontos és érdekes "felhős témákról," és rendezvényekről olvashat havonta megjelenő cikkejeinkben. Direkt ajánlatot, nem küldünk hírleveleinkben.

Slider