Dynamics 365 | CRM

Modern ügyfélkezelés egyszerűen

Próbálja ki ingyen!

Dynamics 365 | CRM

 

Dynamics 365

Növelje vállalakozása nyereségét

A beépített elemzőrendszerek használatával növelheti árbevételét, miközben a kiadásokat is kontrollálhatja.

Dynamics 365

Csökkentse az adminisztrációs terheket

Maximalizálja az értékesítési csapat hatékonyságát az adminisztrációs terhek csökkentésével, hogy valóban csak a prioritásokkal foglalkozhassanak.

Dynamics 365

Tegye hatékonyabbá a munkavégzést

A hatékony munkaszervezésének, elemzéseknek köszönhetően hamarabb köthet meg új üzleteket az érdeklődőkkel.

 

 

A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb üzletének növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez. Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül erősítenie kell vásárlói hűségét, és meg kell őrizze jó hírnevét!
Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.

A Dynamics 365 közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.

 

Válasszon csomagjaink közül!

 

Starter
havidíj
13.900 Ft
3 felhasználó
1 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 13.900 Ft
Team Member: 2.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Standard
havidíj
34.900 Ft
5 felhasználó
3 Full User
2 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 12.900 Ft
Team Member: 2.490 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!
Enterprise
havidíj
99.900 Ft
14 felhasználó
9 Full User
5 Team Member
Licence bővítés:
Full User: 10.900 Ft
Team Member: 1.990 Ft
Bevezetési csomag*
Próbálja ki ingyen!

*Bevezetési csomag (tanácsadás, testreszabás, oktatás) igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot!
 

Miben segíti Önt a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása?

Hatékony értékesítés

Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.

Teljes körű gondoskodás

A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.

Hatékonyabb piacszerzés

A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.

Közösségi lehetőségek mindenkinek

A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.

 

Tegye fel kérdéseit szakértőnknek!

Kapcsolatfelvétel