A Microsoft Dynamics 365 Sales / CRM nélkülözhetetlen üzleti megoldást nyújt az elfoglalt szakembereknek az ügyfelek megnyeréséhez és a hatékonyság megőrzéséhez az irodában és menet közben egyaránt.

 A Dynamics 365 Sales / CRM a legjobb eszközöket biztosítja az értékesítőknek, ügynököknek és felügyelőknek az adataik kezeléséhez, valamint a rekordok és állapotok mind online, mind offline frissítéséhez. A zökkenőmentes telepítési folyamat során csak egyszer kell konfigurálni az alkalmazást, azután bárhová telepíthető – mobilra, asztali számítógépre vagy akár tabletre is.

A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb üzletének növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez.

Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét! Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.


A Dynamics 365 közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.

pénzügy

Növelje vállalakozása nyereségét!

A beépített elemzőrendszerek használatával növelheti árbevételét, miközben a kiadásokat is kontrollálhatja.

settings (1)

CSÖKKENTSE AZ ADMINISZTRÁCIÓS TERHEKET!

Maximalizálja az értékesítési csapat hatékonyságát az adminisztrációs terhek csökkentésével, hogy valóban csak a prioritásokkal foglalkozhassanak.

Hatékonyság

TEGYE HATÉKONYABBÁ A MUNKAVÉGZÉST!

A hatékony munkaszervezésének, elemzéseknek köszönhetően hamarabb köthet meg új üzleteket az érdeklődőkkel.

Digitális átalakulás
A 'Digitális átalakulás az értékesítésben' című kiadványunkból megtudhatja miért nem érdemes kimaradni a digitalizációból.
Digitális átalakulás
Felhő túloldala: Biztonság
A gazdasági statisztikák szerint évről évre növekszik a Cloud Computing, azaz a Felhő infrastruktúrát használók tábora, és már tudjuk: jó okból.
Felhő túloldala: Biztonság
previous arrow
next arrow

Nézze meg CRM csomagjainkat!

A Dynamics 365 For Sales / CRM segíti a sikeres értékesítési folyamatokat és az ügyfélkezelést, könnyen kezelhető felületével csökkenti az adminisztráció okozta kihívásokat. Mobilos elérhetőségével bármikor és bármilyen helyzetben hozzáférhet a kívánt információkhoz, kimutatásokhoz, sőt menedzselni is tudja projektjeit. A rendszerhez számtalan külső alkalmazás kapcsolható, ami megkönnyíti a rugalmas munkavégzést, vagy többlet funkciókkal látja el a rendszert. Hogy kik és hányan kezelik a teljes rendszert, vagy bizonyos alkalmazásokhoz kik férnek hozzá, az nagyban befolyásolja a felmerülő költségeket.

 

A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmazásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.


A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni.

STARTER

1x Full User
2x Team Member

mikro vállalkozás

Funkcionalitás:
Partner nyilvántartás, kapcsolattartó nyilvántartás, ügyfél státusz információk, tevékenységek menedzselése

Javasolt felhasználás:
projektiroda, ügyvédi iroda, háziorvos, szolgáltatási iroda vagy üzlet

25.000 Ft / hó-tól

STANDARD

3x Full User
2x Team Member

mikro vállalkozás

Funkcionalitás:
Starter csomagon felül alapszintű értékesítési folyamat kezelés, tevékenységek menedzselése

Javasolt felhasználás:
kisebb kereskedelmi és szolgáltató cégek, kis méretű gyártó, beszállító cégek

62.300 Ft / hó-tól

PROFESSIONAL

5x Full User
3x Team Member

közepes vállalkozás

Funkcionalitás:
A Standard csomagon felül teljeskörű értékesítési folyamat kezelés, ár listák és árajánlatok kezelése

Javasolt felhasználás:
kis- és közép méretű vállalkozások gyártói, logisztikai és kereskedelmi tevékenységgel

104.000 Ft / hó-tól

STARTER

250 User-ig
egyedi Full/Team kiosztásban

mikro vállalkozás

Funkcionalitás:
Egyedi CRM rendszer kialakítás. Kérjük, egyedi igények kialakításának lehetőségeiről érdeklődjön a MultiSoft Sales csapatánál!

Javasolt felhasználás:
egyedi igényű vállalkozásoknak, illetve a csomagoktól eltérő számú licenchez

havi / éves díjjal

Microsoft Dynamics Implementáció

A Microsoft Dynamics rendszerek bevezetése általában több lépésben történik, a meglévő folyamatok optimalizálásával, és igény szerint teljes körű oktatással. Egy komplex rendszer bevezetése ezért viszonylag sok időt vesz igénybe. Egy adott üzleti folyamat rendszer, mint például az Ügyfélkezelés, azaz a Microsoft Dynamics 365 For Sales / CRM implementációja konzultáció igényes. Ebből adódóan bármilyen üzleti folyamat alapú rendszer vagy alkalmazás bevezetése legtöbb esetben egyedi feltételek mellett valósul meg.

A Microsoft Dynamics rendszerek alapvetően felhő alapú megoldásként üzemeltethetők, de rendelkezésre áll on-premise vagy hibrid installáció is. A Microsoft Dynamics for Sales / CRM rendszert a Multisoft Kft. SaaS, azaz felhő alapú konstrukcióban biztosítja ügyfelei részére.

Az üzleti megoldások, akár csak az ügyfélkezelés elérhetők asztali és mobil platformokon, ezzel segítve a kereskedelmi, a gyártási és a logisztikai munkafolyamatokat.

A rendszer kialakítás előzetes konzultációja alapján a MultiSoft minden esetben törekszik egy „kézzel fogható”, azaz pontos, de akár több opcióból álló implementációs tervet készíteni, amiben annak várható díja, illetve a szükséges licencek, támogatások díjai is szerepelnek.

Cégünk továbbá opcionális helpdesk support szolgáltatást is biztosít ügyfeleinek, hogy az éles indulást követően is támogatást nyújtson a rendszer mindennapi használatával kapcsolatban. A hibabejelentő rendszerünk a hét 7 napján, 24 órában áll rendelkezésre. A hibák elhárítását support csapatunk hétköznapokon 9 és 17 óra között végzi. A szolgáltatás opcionális és éves díjú, előfizetés alapú, mely igénybevétele esetén felhasználható support idő keretet biztosítunk – jellemzően havi 5 óra erejéig. A kereten kívül lehetőség van előre lekötött konzultációs vagy fejlesztői kapacitást is vásárolni, a napidíjnál kedvezőbb áron.

A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmazásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.

A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni.

STARTER

mikro vállalkozás

Bevezetési csomag tartalma

Bevezetési csomag tartalma

Rendszer üzembe helyezés
– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)

Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 1 nap

Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével

290.000 Ft-tól

STANDARD

kis vállalkozás

Bevezetési csomag tartalma

Rendszer üzembe helyezés

– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)

Értékesítési folyamat kialakítása egyedi fejlesztések nélkül: 1 nap

Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 2 nap

Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével

490.000 Ft-tól

STARTER

mikro vállalkozás

Bevezetési csomag tartalma

Bevezetési csomag tartalma

Rendszer üzembe helyezés
– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)

Értékesítési folyamat kialakítása egyedi fejlesztések nélkül: 1 nap

Standard funkciókon alapul árajánlat adási folyamat megvalósítása

Tanácsadás a termékek és árlisták kialakításában

Felhasználói szerepkörök beállítása

Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 3 nap

Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével

790.000 Ft-tól

Miben segíti Önt a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása?

Hatékony értékesítés

Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.

Teljes körű gondoskodás

A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.

Hatékonyabb piacszerzés

A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.

Közösségi lehetőségek mindenkinek

A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.

Szeretné megismerni? Regisztráljon egy díjmentes bemutatóra most!

Ügyfélkezelési bemutató és 30 napos díjmentes próba

Töltse ki a regisztrációs űrlapot és kollégánk rövid időn belül felkeresi Önt! Az adatai megadása előtt olvassa el Adatkezelési – és Adatvédelmi tájékoztatónkat! Az űrlapra feltöltött személyes adatainak elküldéséhez a szabályzat elfogadása szükséges.