A Dynamics 365 Sales / CRM a legjobb eszközöket biztosítja az értékesítőknek, ügynököknek és felügyelőknek az adataik kezeléséhez, valamint a rekordok és állapotok mind online, mind offline frissítéséhez. A zökkenőmentes telepítési folyamat során csak egyszer kell konfigurálni az alkalmazást, azután bárhová telepíthető – mobilra, asztali számítógépre vagy akár tabletre is.
Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét! Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.
A Dynamics 365 közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.
A beépített elemzőrendszerek használatával növelheti árbevételét, miközben a kiadásokat is kontrollálhatja.
Maximalizálja az értékesítési csapat hatékonyságát az adminisztrációs terhek csökkentésével, hogy valóban csak a prioritásokkal foglalkozhassanak.
A hatékony munkaszervezésének, elemzéseknek köszönhetően hamarabb köthet meg új üzleteket az érdeklődőkkel.
A Dynamics 365 For Sales / CRM segíti a sikeres értékesítési folyamatokat és az ügyfélkezelést, könnyen kezelhető felületével csökkenti az adminisztráció okozta kihívásokat. Mobilos elérhetőségével bármikor és bármilyen helyzetben hozzáférhet a kívánt információkhoz, kimutatásokhoz, sőt menedzselni is tudja projektjeit. A rendszerhez számtalan külső alkalmazás kapcsolható, ami megkönnyíti a rugalmas munkavégzést, vagy többlet funkciókkal látja el a rendszert. Hogy kik és hányan kezelik a teljes rendszert, vagy bizonyos alkalmazásokhoz kik férnek hozzá, az nagyban befolyásolja a felmerülő költségeket.
A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmazásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.
A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni.
1x Full User
2x Team Member
mikro vállalkozás
Funkcionalitás:
Partner nyilvántartás, kapcsolattartó nyilvántartás, ügyfél státusz információk, tevékenységek menedzselése
Javasolt felhasználás:
projektiroda, ügyvédi iroda, háziorvos, szolgáltatási iroda vagy üzlet
25.000 Ft / hó-tól
3x Full User
2x Team Member
mikro vállalkozás
Funkcionalitás:
Starter csomagon felül alapszintű értékesítési folyamat kezelés, tevékenységek menedzselése
Javasolt felhasználás:
kisebb kereskedelmi és szolgáltató cégek, kis méretű gyártó, beszállító cégek
62.300 Ft / hó-tól
5x Full User
3x Team Member
közepes vállalkozás
Funkcionalitás:
A Standard csomagon felül teljeskörű értékesítési folyamat kezelés, ár listák és árajánlatok kezelése
Javasolt felhasználás:
kis- és közép méretű vállalkozások gyártói, logisztikai és kereskedelmi tevékenységgel
104.000 Ft / hó-tól
250 User-ig
egyedi Full/Team kiosztásban
mikro vállalkozás
Funkcionalitás:
Egyedi CRM rendszer kialakítás. Kérjük, egyedi igények kialakításának lehetőségeiről érdeklődjön a MultiSoft Sales csapatánál!
Javasolt felhasználás:
egyedi igényű vállalkozásoknak, illetve a csomagoktól eltérő számú licenchez
havi / éves díjjal
A Microsoft Dynamics rendszerek bevezetése általában több lépésben történik, a meglévő folyamatok optimalizálásával, és igény szerint teljes körű oktatással. Egy komplex rendszer bevezetése ezért viszonylag sok időt vesz igénybe. Egy adott üzleti folyamat rendszer, mint például az Ügyfélkezelés, azaz a Microsoft Dynamics 365 For Sales / CRM implementációja konzultáció igényes. Ebből adódóan bármilyen üzleti folyamat alapú rendszer vagy alkalmazás bevezetése legtöbb esetben egyedi feltételek mellett valósul meg.
A Microsoft Dynamics rendszerek alapvetően felhő alapú megoldásként üzemeltethetők, de rendelkezésre áll on-premise vagy hibrid installáció is. A Microsoft Dynamics for Sales / CRM rendszert a Multisoft Kft. SaaS, azaz felhő alapú konstrukcióban biztosítja ügyfelei részére.
Az üzleti megoldások, akár csak az ügyfélkezelés elérhetők asztali és mobil platformokon, ezzel segítve a kereskedelmi, a gyártási és a logisztikai munkafolyamatokat.
A rendszer kialakítás előzetes konzultációja alapján a MultiSoft minden esetben törekszik egy „kézzel fogható”, azaz pontos, de akár több opcióból álló implementációs tervet készíteni, amiben annak várható díja, illetve a szükséges licencek, támogatások díjai is szerepelnek.
Cégünk továbbá opcionális helpdesk support szolgáltatást is biztosít ügyfeleinek, hogy az éles indulást követően is támogatást nyújtson a rendszer mindennapi használatával kapcsolatban. A hibabejelentő rendszerünk a hét 7 napján, 24 órában áll rendelkezésre. A hibák elhárítását support csapatunk hétköznapokon 9 és 17 óra között végzi. A szolgáltatás opcionális és éves díjú, előfizetés alapú, mely igénybevétele esetén felhasználható support idő keretet biztosítunk – jellemzően havi 5 óra erejéig. A kereten kívül lehetőség van előre lekötött konzultációs vagy fejlesztői kapacitást is vásárolni, a napidíjnál kedvezőbb áron.
A felhő alapú megoldások előnye a rugalmas alakíthatóság és a könnyen tervezhető, havidíjas fizetési lehetőség. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmazásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.
A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni.
mikro vállalkozás
Bevezetési csomag tartalma
Rendszer üzembe helyezés
– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)
Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 1 nap
Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével
290.000 Ft-tól
kis vállalkozás
Bevezetési csomag tartalma
– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)
Értékesítési folyamat kialakítása egyedi fejlesztések nélkül: 1 nap
Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 2 nap
Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével
490.000 Ft-tól
mikro vállalkozás
Bevezetési csomag tartalma
Rendszer üzembe helyezés
– CRM környezet létrehozása
– Megoldások implementálása
– O365 esetén e-mail kapcsolatok beállítása
SharePoint dokumentumtár beállítása
– Felhasználók létrehozása és szerepkörök létrehozása
– Kapcsolattartó és cég adatlapok testreszabása max. 10 egyedi mezőig
– Egyedi lekérdezések, riportok készítése max. 5 db
– Egy egyedi irányítópult (Dashboard kialakítása)
Értékesítési folyamat kialakítása egyedi fejlesztések nélkül: 1 nap
Standard funkciókon alapul árajánlat adási folyamat megvalósítása
Tanácsadás a termékek és árlisták kialakításában
Felhasználói szerepkörök beállítása
Oktatás, konzultáció és segítségnyújtás: 3 nap
Cégadatok és Kapcsolattartók importálása template-ek segítségével
790.000 Ft-tól
Hatékony értékesítés
Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.
Teljes körű gondoskodás
A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.
Hatékonyabb piacszerzés
A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.
Közösségi lehetőségek mindenkinek
A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.
Ügyfélkezelési bemutató és 30 napos díjmentes próba
Töltse ki a regisztrációs űrlapot és kollégánk rövid időn belül felkeresi Önt! Az adatai megadása előtt olvassa el Adatkezelési – és Adatvédelmi tájékoztatónkat! Az űrlapra feltöltött személyes adatainak elküldéséhez a szabályzat elfogadása szükséges.